Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






cerita kami.

Dalam hidup, tak semua indah kan? Tapi, syukur kpd Allah. Walaupun hidup tak seindah yang aku harapkan, hidup aku tetap berseri dengan kehadiran mereka...insan- insan yang sangat aku sayang! :)

 ~azu, pka, ipah~


pada aku, aku bertuah gilaa dapat kawan- kawan cam korang. korang selalu ade ngan aku setiap kali aku perlukan korang. dulu, waktu zaman- zaman sekolah, kite selalu bersame. tak kire tempat ^^, . pergi mane- mane pun berempat. korang ingat lagi tak? hehe, mase kite tolong cikgu lain, kadang- kadang alasannye, sebab kite nak skip kelas? hak3. mase kite mkn kt kantin? best kn borak- borak, buat lawak ngeks. mase kite jalan same-same? n lagi- lagi mase kite ponteng koko, cakap kt cikgu nak gi toilet, tapi kite gi kedai cendol. takpun belakang makmal kompter. bile kite datang balik kt tempat cikgu, kene bebel! haha, naseb baek cikgu tu geng kite kan, takde la takot sangat. bnyak sangat kenangan yang aku takleh lupeaku tetap harap persahabatan kite berkekalan sampai bile- bile. haha, aku nak touching da ni weyh. :) siyes, aku rinduu gilaa zaman- zaman ngan korang. takyah pk banyak, just enjoy je zaman- zaman remaja sekolah. lepas je form 3, banyak benda yang berubah kan, hala tuju masing- masing pun da berubah. huu~ walau pape pun, aku tetap doakan kejayaan dan kebahagiaan bile ngan korang. sampai sekarang, korang. tak kira kt mana kite berade, ingat taw, aku sayang korang! BFF! :)


azu cayunk :)

beb, thanks sangat aw. aku hepy sangat dapat kawan ngan ko :) ingat tak mase aku nak pindah dulu? ko bagi aku satu gmba? gmba kte, kt gerai cendol n ko ade tulis something kt gmba tuh? aku simpan sampai skang gmba tu. bg aku, gmba tu sangat bharge. aku tak pernah dapat kawan- kawan yang dapat paham aku cam ko, ipah n pka paham aku. aku just nak ko taw, aku hrgai sangat persahabatan antare kte. haha, aku tak bpe bgos la dlm mluahkan ape yang aku rase, tapi siyes, aku syg ko, aku sygkn frenship kte. lub u! <3


pka cayunk :)

hehe, pka! thanks jgk kt ko! sbb ko da tolong aku. sory ko pn t'libat dalam silly fight camtu k. ko kawan pertame aku kt dato' dulu. ko ingat tak cne kte knal? hehe, kte kne kidnap mse otw nk masuk kelas kn? mse tu form1, ^^, ttbe je kne msuk kelas arif. thanks sbb sudi time aku sebagai kawan ko yunk! klu tak, tak mungkin skang kte jd bestfren kn. mase kte lepak kt astaka, ko tmn aku, aku tmn ko. huu~~ ko rndu tak? maafkn aku k andai selame kte kawan aku wt ko trase ke ape. takde niat pn. syg ko la weyh! hehe <3


ipah cayunk :)


ipah!!! haha, ko sgt tak bley blah oke bdk kcikk. penat taw aku ktawe sorg- sorg depan laptop klu chat ngan ko! adoii. hehe, ipah, aku pelik bin hairan cne kte bley jd bestfren. dlu ko anti kteorang kn. hak3. anyway, aku sangat hepy ko bestfren aku. ko banyak tolong aku, thanks beb! aku takkan lupe ape yang ko da buat untuk aku. ingat taw, aku pn sentiase ade untuk ko, azu n pka. tak kire ape pn, aku sygg korang bnyk-bnyk! huk3, korang cinte aty aku yang ptame aw, yang kedue baru eqie! hak3 *mati aku klu dye bce, msti dye jles ngn korang, aiyyoo, xtaw! hehe.

Friendship for life ^^,