Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






dAn BiLa Es0k...


 dan bila esok, msih ada lagikah cerita sedih yg perlu ditangisi~ huhu...kalau nak diikutkan....bnyk sgt bende yg perlu disedihkan dlm hidup aku...sal family, sal personal life aku...tp, wlau bnyk mne pn ksedihan tu, aku kne jgk pendam...blog oh blog, kau la tempat aku meluahkan rase selain pd Allah n kwn- kwn...sal family, aku tak nak la cite kt sni..tak elok plak klu orang taw msalah family kn..tp tu la..aku pn da tak taw nk buat ape, nk pk ape...msalah peribadi pn da ckup memeningkan kpale...aku nk sgt tolong family aku...cume aku tak mampu...kesian umi n ayah..hurm, msti penat dyeorang keje...mne tak nye, bgn awal pg, kuar umah..da lewat- lewat mlm bru blik...blik tr0s tdo sbb penat...Ya Allah, murahkn lah rzeki kpd mereka...permudahkanlah urusan harian mereka, sesungguhnya merekalah yg terbaek...sekiranya ada slh dan silap kami anak- anak terhadap orang- orang sekeliling kami, Kau ampunilah kami...dan janganlah Kau hukum mereka krn kesalahan kami Ya Allah, mereka tlh memberikan yg terbaek dlm membesarkan kami..amin..



huk3..kdang- kdang, bile dk sorang,,, aku menangis...ckup hebat dugaanMu Ya Allah...tp aku sedar, sehebat- hebat ujian yg menimpa aku, ade lg orang yg lbey hebat ujiannya..apekn daye,,aku lemah...aku buat- buat kuat dpn sume orang...aku buat seolah- olah aku tabah mnghadapi semua...tp hakikatnye, aku semakin jatuh Ya Allah :'( aku semakin musnah...hancur dan luluh hatiku mengenangkan semua...mak dye msg aku, aku sdar, dye cume cube mlindungi orang yg dye syg..aku phm..aku tak ambil hati...lg pn, mak dye tak marah, dye gunekn bhase yg lembut...aku hrp, sume niy slesai smpai sni je...aku dah tak kuat Ya Allah..biarlah aku bhagia dengan eqie...aku da tak nak dengar pape lg psl kisah silam tu...pd aku, sume da tnggal sejarah..keutamaan aku skang cume utkMu, family, sahabat- sahabat aku, n eqie...tolonglah Ya Allah..kesakitan yg aku rasekn, tak tertanggung lg rasenye...aku da tak sanggup menangis sbb niy...terlalu pahit, teramat sakit...



mase- mase yg aku da abeskan, meratapi naseb..smpai pelajaran aku sndiri terganggu..sume tu da tak sanggup aku nk lalui lg...kesihatan dri pn smpai tak terjaga..terlalu mendalam kesan sume niy terhdap idup aku Ya Allah, aku mohon....biarlah sume niy berakhir...ipah penah ckp,, tak berbaloi aku lalui sume niy utk orang yg cmtu...n aku da jnji dgn dye tak nak pk lg sal niy...sory pah, aku tak tepati jnji tu...aku tak taw npe, susa sgt aku nk buang ape yg da jd niy..ko pn knal aku cne kn bile da dilande prob...haha, tp takpe..aku akan tr0s tersyum utk korg, fmily aku n eqie...taw x,,,susa sgt, nk snyum bile hakikatnye hati terluke..tp korg tak dpt tgk kn sume tu? bgos la..huhu, aku tak nak korg pn ikot cdey tgk keadaan aku cmtu..aku lg rela pendam ase cdey niy dpd tgk korg pn cdey same.. ^^, aku syg korg taw..ngn family aku pn, aku selalu bwt lawak n bwt dyeorg gelak...mcm takde pape yg pahit pnah jd pd dri aku..aku cte kt diari je ape yg aku ase...bley bygkn tak cne? :'( huu~ tibe- tibe hati aku ase cm kne toreh ngn something..hehe, tp xpela, aku okey.. :)

Labels: