Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






padaMu ku berserah....

hipokrit ke aku.....bile aku cube bg terbaek untuk orang laen? walaupn ternyate bnde tu menyakitkan aku sendiri? jahat ke aku....bile aku sanggup terluke....untuk tengok orang laen bahagie? teruk sangat ke aku...bile aku senyum, untuk sembunyikan tangisan di hati aku, just sebab tak nak orang laen risau or simpati pd aku? knp la sume jd cmni?


Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim....aku pohon kepadamu Ya Allah...sesungguhnya, aku tak kuat untuk hadapi sume niy Ya Allah..aku taw, Kau tak kejam, Kau takkan bagi ujian yang akan membebankan hambaMu...Kau berikan ujian berdasarkan kekuatan seseorang kan Ya Allah....tp knp.....aku rase lemah sangat skang ni...Kau maha mengetahui ape yang terbaik untuk setiap hambaMu..sekiranya ujian ni yang harus aku tempuhi, Kau bimbinglah aku Ya Allah...sesungguhnya, aku tak kuat nak hadapi ni sume tanpa bimbinganMu Ya Allah....tingkatkanlah kesabaranku, untuk menghadapi hari- hari mendatang...aku takot, tibe stu hari, aku akan hilang sume kekuatan...untuk aku tersenyum, untuk aku menahan kepedihan ni...


aku tak taw pd sape aku nak mengadu selain kpdMu Ya Allah...aku tak sanggup tgk kwn- kwn aku turut menanggung beban ni...sesungguhnya, mereka adalah perkare yg terbaek yang pernah terjd pd aku...wlaupn dyeorang tak kisah  nk share prob ngn aku, aku tak snggup...aku lemah, aku tak mampu bela dri aku sendiri,, smpai kwn- kwn aku plak yg tlibat dlm hal ni...aku tak sanggup tgk dyeorang turut dimaki sbb aku...sluruh bdnku menggigil...tolonglah Ya Allah, sesungguhnya aku xmampu membenci dgn begitu mudah, apatah lg puncanya adalah hal yg sgt remeh..ampunkanlah aku Ya Allah, aku tak mampu mengawal keadaan....tak pernah ku impikan hidup yg sebegini...andai telah tersurat jln hidupku spt ini, Kau tabahkan lah hati aku...berikanlah aku kekuatan..untuk terus tersenyum...aku mohon pdMu :'(


berikanlah aku kekuatan...untuk memekakkan telinga, memejamkan mata, tabahkan hati terhadap apa yang dilemparkan kepadaku...kehidupanku tak seindah dulu, tp syukur kpdMu, Kau berikan ujian namun tetap Kau hadirkan teman yg setia disampingku...Kau kurniakanlah rahmatMu ke atas sahabat- sahabat dan teman- temanku ini Ya Allah, (arfah ali, nurshafiqah samsudin, azurin razali)...mereka amat berharga buat driku ini...mreka lebih mgetahui cerita hdupku, lebih berbanding sesiapapun, termasuk keluargaku dan nik muhammad eqie hafizie...aku mohon Ya Allah, janganlah Kau ambil kekuatan tersebut dpdku...


ampunilah aku, andai pernah aku menyimpan perasaan marah, andai pernah timbul sekelumit rasa benci di hati...Kau ambillah kembali semua itu Ya Allah, sesungguhnya aku tidak mahu menjalani kehidupan yang penuh rasa kemarahan dan kebencian terhadap sesama makhluk yang Kau ciptakan...aku tidak sempurna Ya Allah, dan aku tak pernah mengharapkan kesempurnaan,, ku cuma mengharapkan bimbinganMu, dan keredhaanMu dalam setiap yang aku lakukan...bantulah aku...andai aku tersasar dari landasan, bimbinglah aku kembali ke jalanMu..janganlah Kau biarkan aku terus tersasar jauh... :'(


Ku serahkan segalanya pdMu Ya Allah...Kau maha mngetahui...stiap perkara yang berlaku., terkandung hikmahnya yang tersendiri....kuatkanlah hatiku...


Labels: