Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






mood selepas exam◕‿◕

(bismillahirrahmanirrahim)

ohohoho. cehh. tetiba start entry ngan ohoho ape kes an? okay cukupp! yeah, akhirnyaa hari ni dapat jugak aku kembali mengaktifkan jari jemariku yang tak berape nak runcing nih. haha. actually, bg yang tak taw la kan, minggu nih aku ade midterm. so....kena la cover sikit tahap kerajinan aku mengupdate blog tercintaa nih. study la konon. hak3. tp siyes aku study okehh. cume performance je tak berape nak mantap coz kesihatan diri yang tak menentu sejak dua menjak nih. then terpaksa miss class segala bagai~ adess. tp takpela, maybe takde rezeki untuk kali nih. test 2 nanti sure aku tebus balik ape yang aku tak dapat achieve dalam midterm. *hopefully* tolong doakan aku ye! :)

hehe. okay. sekarang mood lepas exam. taw taw la mood lepas exam macam mana. nak enjoy sakan je rase lepas berhari hari lamanya mendera brain. banyak btol input yang brain nih terima sampai semalam hang jap. *actually, takde la sampai dera kan. saje kasi havoc* hahaha, okay cik fara. tak payah nak tunjuk kesengalan sangat la kan kat sini. kikiki. maafffff! and macam biase, ade macam macam benda yang teringin nak buat lepas exam. aku da siapkan to-do-list! lebih kurang cam wishlist la jugak kot. haha. nak taw tak, nak taw tak? ce scroll ke bawah, ce scroll ce scroll. XD


movieeeeee! aku jeles woaa. asal aku bukak FB je orang update status sal Transformers. asal ade status update sal Transformers je aku bukak FB -___-'' lagi lagi adekku si hazman tu pn da g tengok semalam. midnight moviee! huwaa~ aku sebok bace bio, dye tengok movie. ini tidak adil! T__T

tuka blog template or layoutt. hihi. tetiba tangan cam gatal kan nak tuka sane tuka sini. hoho. lepas nih kalau tengok blog aku tengah laen macam tuu, paham paham la. operasi edit mengedit tengah berjalan la tuh.

jusco rumah kedua. hahaha. konon je tuh. sebab abang hafiz da balik dr mesir, tu yang rase nak merayap je. alasan nak kuar, "takpe, abang hafiz kan ade~" haha. tp rasenye tak kan tercapai pn hajat yang nih. bile ntah nak curik mase kuar g jalan jalan. sadiss. T.T

beli wallet baru untuk ayah. hehehe. shuuuu! jangan cakap kat ayah aku sal niy okeh. nak bg surprise kat dye ◕‿◕

next?? takde dah. tu jela benda yang aku btol btol nak buat dalam masa terdekat nih. haha, rase cam nak bagi pelempang tak? statement kat atas tadi beriye sangat, cam banyak je benda nak buat kan. oh well, buat sikit sikit, orang tamak kan selalu rugi. nt tak pasal pasal yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. hua3~ nape aku rase entry aku kali nih penuh sivik ah? (shortform kurang, and penggunaan peribahase malah) haha.

okay. dahh. nak gi masak. lepas jawab exam bio td lapa la plak rase. hehe, untuk sesape yang berkunjung ke blog and baca entry sayaa, terima kasih daun keladi, laen kali baca la lagi ◕‿◕