Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






ngapenye kome suke sangat nulih blog? pffft~

(bismillahirrahmanirrahim)


ramai jugak yg tanya aku lately, "farahh, knp suke sangat tulis blog tu?" pfft. tak nak jawab boleh? okay laa, jawab. actually, banyak je sebab yg boleh dijadikan alasan untuk aku tulis blog ni. untuk orang laen tak taw la. this is just my personal thoughts.


mase zaman mudaa mudii dulu, *ecehh* aku tak pernah kenal pn ape blog nih. tiap tiap kali bukak page blogger tu macam ragu ragu je nak klik "getting started". ini serius okay, bukan maen maen. hehe. takut woaa. takut jgak bile orang bace nt orang komen macam macam. tak suke ape yg aku tulis. aku ni dah la hati tisu. orang cakap sikit je sentapp terus. hee~


anyway, bile meningkat ke zaman yg tak seberape nak muda mudi (mase buat foundy kat puncak alam) la baru aku berani nak sign up. cewahh. dengan konfiden je klik butang getting started tuh. mase tu, dah tak fikir dah orang nak komen ape, orang nak cakap ape. sebab mase tu niat aku just nak jadikan blog ni umpama online diary la bak kate omputeh. mase tu terlalu banyak kot masalah yang datang menghentam aku. gedebak gedebuk aku jatuh. and entry aku mase tu pn macam agak sadis sadis je sume. kalau korang korek korek entry entry aku sampai hujung, maybe korang taw la kan ape yg aku maksudkan. and cara aku menulis pn dah banyak jugak berubah, dah tak pakai sangat dah short form sebab tahu orang nyampah bace >.<


mase mule mule start, takyah cakap la. memang blog aku sunyi sepi. cengkerik pn taknak singgah weyh. tp tak kesah sangat la, aku tulis untuk mencatat memori. ape yg aku lalui, mase seronok, sedih, ketawa, melalak. sume aku nak tulis supaya aku tak lupe. kalau ade orang nak jenguk, memang alhamdulillah la. bile ade orang follow plak, alhamdulillah jgak. kpd yang sudi follow aku tu, terima kasih banyak banyakk! korang la pembakar semangat aku untuk terus menulis! untuk terus memperbaiki cara penulisan aku. :)


populariti? errr. aku tak kejar populariti nihh. jauh lagi kot perjalanan, and pd aku, minat aku memang untuk menulis semate mate. kalau ditakdirkan untuk maju dalam dunia blog ni, kalau ade rezeki, ade la tu. tp kalau tanye aku kejar bnde tu atau tak, then jawapan nye tak. banyak lg benda penting untuk aku kejar. tittle sebagai doktor mungkin? hoho, doakan aku.


nak duit? nuff add tu pn aku tak pasang. and HB affiliate tu pn da lame aku tak check. bila online blog, aku akan bukak dashboard dulu untuk check entry entry dr kawan kawan blogger. blogwalking bila ade mase. then bukak blog sendiri, check entry entry aku, ade tak orang komen. kecewa jugak bile takde, tp takpe. mungkin entry aku tak menarik untuk dikomen. hee~ takpe, aku tengah belajar untuk improve diri and care penulisan kan? ;) dapat taw ade orang singgah pn dah cukup untuk buat aku semangat menulis blog.


aku suke sangat blog, sebab bley bwt macam macam dengan blog ni. paling utame, blog la jd saksi pape yg da jadi dalam life aku. pape nak cite, pape problem just taep taep kt blog. walau masalah tak selesai, tp rase lega serba sedikit. bg aku, tulis kat blog sangat mudah sebab tak menyusahkan sesape untuk dengar cerita kita. kalau ade rakan rakan blogger yg sudi ambik tahu, alhamdulillah. kan?


okay, cukup la tu kot. panjang panjang sangat kang orang taknak bace plak. hee~


p/s : kpd yg follow saya, tp saya tak follow awak balik, sorry. kadang kadang awak tak tinggal link. susah nak jejak awak. maaffff! :)
*sekadar hisasan*