Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






macam macam la seyh.

(bismillahirrahmanirrahim)

bila Allah bagi ujian, tak bermaksud Dia tak sayang. sebab Dia sayang kita la Dia uji kita. tu tanda Dia ingat kat kita. Dia tak pernah lupa kita. tp kita? selalu lalai. Dia uji sebab nak suruh kita kembali ingat pd Dia. kan?

okay. tengah hari aku hari takde pape yang pelik berlaku. same cam tengah hari semalam jugak. yang membezakan tengah hari aku hari ni dengan semalam, bila umi balik dari keje and bagitaw dua orang adik sepupu aku accident. aku tergamam terkedu and segala jenis terr lagi la. sedih pn ade jugak sebab adik sepupu aku tu kecik je lagi. sorang form 3 and sorang darjah 2 kalau tak silap. takla sampai critical, tp kepale dye teruk sikit cedera. tp syukur sangat sangat takde kehilangan nyawe ke ape. aku just harap family pakcik aku okay, anggap benda niy sebagai ujian untuk dyeorang and settle problem ni baek baek dengan orang yang terlibat tu, walaupn orang tu yang salah.

huhu. tak taw nak komen apa. bila tengok cara pemandu pemandu kat malaysia ni drive, kemungkinan untuk accident tu berlaku memang tinggi ahh. mane tak nye, yang drive kete, bawak macam dye sorang je pengguna jalan raya kat malaysia nih. tak reti nak consider pemandu laen jugak. dengan signal tak bagi, rilek je mencelah. kalau keadaan tak bahaye, takde la aku nak bising. yang bawak moto plak, buat macam bila orang langgar dye, orang yang cedera parah walhal awak tu bawak moto je. orang langgar sikit, moto awak tu sure punye terhumban. cermat la sikit.
aisehh. bukan nak komen kenderaan apa yang korang bawak. tak kisah la sebab tu atas kemampuan masing masing kan. nak bawak moto ke, kete ke, ikot suke korang la. and aku bukan nak kutuk cara korang drive sebab aku taw, pemanduan aku pn bukannye terror sangat cam mereka merakaa dalam F1 tuh. just nak mintak tolong sangat sangat, bile drive, drive la elok elok. fikir sal pemandu and pengguna jalan raya yang laen sekali. sebab kalau satu pihak je yang cermat, pihak laen reckless...tak guna jugak. memang la kita takleh kawal benda yang nak jadi, and certain things memang tak dapat dielakkan, tp yang penting, kita boleh cuba baiki keadaan supaye bende same tak jadi lagi. okay, dahh. aku da tak nak cakap pape da sal niy, jap agi ade jugak aku kena attack sebab komen sal cara orang malaysia drive -____-''

and hari niy seharian keluar. dari tesco seri alam, pegi giant and then pegi tesco extra plak. hihi. nape? first, settlekan barang barang hazman. dye dah nak masuk kolej T___T sape la nak usik aku bile dye dah sambung study nt? sobbbbbbbbbsssss! and second, beli present untuk ayah! beli wallet baru, hehe ^^, so..dua wishlist aku tak terlaksanaa.satu beli wallet ayah and satu lagi, tuka template blog. hua3~ still tak puas hati dengan hasil blog nih, tp takpela, mase banyak lagii. hehe. and ketiga, teman kinah cari barang barang dye.

p/s : huwwaaaa!~~ sedih T__T