Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






segmen dan jom dapatkan 1000 follower bulan ini

(bismillahirrahmanirrahim)

saat saat tak sedap badan macam niy pun sempat lagi aku update blog. cehh. konon tak kire dalam situasi ape pun, update blog itu sesuatu yang perlu la kot. hihi. ntah pape kan. aku sakit ape? huhu, takde la teruk mane pun sebenanye. tp disebabkan tahap psychological aku yang lemah, sakit tu lebih kurang scalar 10 je pun, boleh jadi sampai scalar 100 -__-''

perut aku masuk angin je. tu la, makan tak jage! aduii, free free kena lecture ngan umi tadi. umi cakap, "laen kali, makan tu jage laa. gastrik awak tu da la da teruk. kalau rase nak gune badan tu lame, jage la btol btol. kesihatan tu penting. sesetengah orang, Allah bagi kuat, makan la ape pun, buat la ape pun, takdela teruk sangat effect kat badan dye. sesetengah orang lagi plak, tak brape nak kuat." then aku mencelah, "kirenye farah niy lembik la ea?" umi give me the look. hihi. okay la. da faham.

tak sangke plak masuk angin pun boleh effect aku camnih. kul 3 pagi semalam aku terjage, then puke! *takdela geli sangat kot kalau gune p'kataan nih*  huhu, banyak plak tuh. >.< aku kejut kinah mintak tolong dye gosok belakang aku supaye proses uh lagi cepat. aku cube tidur lepas tu, tp tak boleh, sebab belakang aku rase tak selesa, rase macam ade angin terkumpul kat bahagian tulang belakang. *tak taw la korang dapat imagine ke tak maksud aku* hee~ aku tunggu sampai pukul 5 pagi, then still takleh tidur jugak. pertimbangkan nak call encik hati ke tak. kalau call, takut kacau dye tidur. kalau tak call, mental aku plak yang kacau. last last, call jugak. ouh thank you la encik hati, sebab teman saya sampai saya tertidur semalam :)

hari niy pun keadaan still tak berubah. still puke banyak kali sampai satu tahap menangis aku di satu sudut. terbaring memegang plastik. hoho, sadis sangat bunyinye kan. then abang hafiz datang mengacau. dye, kina, hazman and ayah baru balik dr maen tennis. dye tak sedar lagi aku nangis time tu. lepas sedar aku tengah nangis, cuak jap. hehe, adoii. then ayah plak nampak aku nangis, then hazman. *malu* lepas tu umi plak. aisehh, takpela. sape cakap budak 19 tahun takleh nangis untuk express ape yang kteorang rase kan? hihi :P satu rumah sebok cari first aid kit untuk aku. *err, jangan pelik nape rumah aku ade first aid kit, camtu la bile parents da keje sbg dokter*

okay, dahh. tak nak cite sedih sedihh sakit sakit. tak best! sebenanye mukaddimah kat atas tu sebab nak kabo kat korang sume je sal satu segmen niy. bukak dashboard tadi, kebetulan ternampak entry dr blog CIK MALA niy. terase macam menarik. yela, tengok la jumlah follower tu. sangat kerdil aku niy dalam dunia blog kalau nak dibandingkan dengan mereka merekaa kat luar sane. ape pun, aku anggap segmen yang empunya blog ni buat sebagai salah satu langkah nak eratkan hubungan antare blogger blogger kat malaysia nih. hihi. thanks to naimulfirdaus! :) kalau korang nak join, klik name beliauu okay.

antara hadiah yang beliau sediakan untuk peserta bertuah :