Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






tennis for amateur~

(bismillahirrahmanirrahim)


hey hey guys! sorry for leaving this blog not updated for quite some time now. test 2 is just around the corner and there's lots and lots of assignments and tutorials that need to be completed. so, i have to limit the time i spend on updating this blog :( sorry sangat sangat.


sekarang ni pun boleh katekan tengah curi curi mase jugak la untuk update. banyak dah cite t'kumpul. kalau tak kluarkan, aisehh. rase cam tak kena plak. hehe. anyway, hari ni sempat story satu je and cite ni dah lame. hari tu abang hafiz ajak pegi maen tennis dengan hazman, thaqif and yaya- si kecik comel tu. sebenanye, agak malas nak ikot memandangkan aku tak reti maen tennis ni. setakat maen pukul pukul bola kat dinding boleh la. lagipn aku gerun tengok bola tennis tu. besar, mampat and kalau kena badan memang sedap lah. lebam bekas kena ambik darah hari tu pn tak hilang lagi, ouh, memang tak sanggup la nak tambah lagi lebam lebam kat badan. >.<


so, sewa satu court je dekat tanjung puteri golf resort. then abang hafiz and hazman je yang dapat maen. function aku kat situ just jadi babysitter yaya je. cehh. tp takpela, dpd terperap kat rumah menternak lemak, aku rase, elok jgak aku ikot dyeorang. dapat la jugak pecahkan bbrape kalori aku tuh hasil maen lari lari dengan yaya. *haha, kadang kadang memang kanak kanak sikit perangai -.-'* anyway, lepas puas menghayun buai untuk yaya, dah penat maen lari lari, kteorang join abang hafiz and hazman dekat court tennis. nak try gak maen tennis tu. tp...haha, tak tawlahh.

mase dyeorang tengah sebok maen tennis, aku just duduk lepak lepak ngan adik thaqif and yaya. haha, tak produktif langsung. so, dengan berbekalkan tepon nokia n8 aku tuh cube la buat something yang produktif sikit. haha. kire produktif la ni kan?
yaya :)
hazman ;)
*abaikan* hehe.
abang hafiz- dye rase dye roger federer. hehe
adik thaqif ;)

kat rumah :)

yaya lagi ;)
p/s : haha, mase niy yaya tengah tengok burung terbang kat langit. then, ttbe dye cakap. "kan best kalau yaya jadi burung. tak payah pegi sekolah, tak payah buat kerja, tak payah tak kena marah" haha, aku sambil mengekek ketawa pn cakap, "ya, tak baek taw cakap camtu" then sambil buat muka kat atas tu, dye jawab "habes tuuu, yaya penat jadi manusia" huhuhu. macam macam la yaya. nt yaya besar, akak nak cite balik kat yaya sume ni. hehe, nak tengok yaya respon ape ^^, hehe.