Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






URL/link, bleh maen tuka tuka tak?

(bismillahirrahmanirrahim)

hye hye korangg. okay. lepas empat hari menyepi, skang cik fara da kembali. cewahh. nak cite nih. hari tu aku blogwalking! haha, macam aku sorang je yang penah blogwalking kan. takdela, saje nak share info. mane taw ade yang tersinggah kat sini kan. at least dapat jugak something dpd blog aku yang tak seberape nih. hihihi. just nak bgtaw pasal URL blog. maybe blogger blogger yang da lame bergiat dalam dunia blog niy da lame taw pasal niy. tp macam yang aku cakap awal awal td la kan, just nak share info. kalau yang tak taw, bley la take note kan. :)

actually, korang nak taw tak, korang punye URL/ link blog tu, tak bley sesuke haty je tuka? kalau blog korang selalunye traffic tinggi jee and then suddenly lepas tuka url/link blog, traffic drop gedebak gedebukk macam nangka jatuh dari pokok. aisehh, contoh pn macam ape kan. haha, takpela, yang penting, korang dapat bayang camne kan? aku pn actually baru taw pasal niy. sebelum niy, aku da penah tuka link jugak. 2kali! sobssss! no wonder la blog aku sepi seketikaa. Alhamdulillah, lepas join segmen dpd blogger blogger yang berpengaruh, meriah la balik blog aku nih.

nak dipendekkan cerita, akibat tuka url/link blog :

follower tak dapat tengok update dpd blog kita kat dashboard dyeorang

bila tak dapat tengok update, traffic akan drop

follower t'paksa unfollow blog kita, then follow balik lg sekali untuk pastikan update blog kita sampai kat dashboard dyeorang

hee~ kan menyusahkan follower kita bila kita asyik tuka url/link blog je. that's why ramai yang cakap, bila nak create satu website or blog, pemilihan url/link tu sangat penting. supaye takdela asek rase nak tuka je. wuu~ pd follower follower yang da lama follow blog niy, sorryyy! T__T baru je taw pasal niy. takde niat pn nak tuka atas sebab saje saje. ade sebab nape tuka url dulu. janji tak tuka dah lepas niy. sobbss!

p/s : rinduuu saat saat ni :( wishing u guys all the best ;)

skype;)