Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






alhamdulillah:)

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum :) hehe, alhamdulillah, kenyangg! hari ni untuk berbuka, masak ikan siakap, sayur terung masak lemak, daging goreng, ikan rebus goreng (rebus dulu ikan, then baru goreng. tak taw name specific! hihi) and buat sira telur. hehe, sira telur and sayur masak lemak tu umi yang buat. aku just buat yang simple2 tu je sebab balik kelas lambat tadi T__T hee~ tp alhamdulillah, sume makanan habis! hehe, tiada pembaziran~ ni yang semangat nak masak lagi ni. :DD


err, actually, kalau korang nak taw, esok aku ade test. hee~ memanjang kat blog cik fara ni asyik cite pasal test je kann. nak buat macam mana, 3sem. terpaksa kejar banyak benda dalam masa yang singkat. doakan aku untuk esok ehh? insyaAllah, ada kebaikan jgak untuk korang. :)


disebabkan aku takleh pegi masjid hari ni sebab kena jaga rumah, *ada orang nak pasang aircond n lampu kat bilik baru aku*, aku akan gunekan mase yang ada sepenuhnya untuk study. so, babai belogg! babai penulis belog sekalian! babai pembaca belogg! hehe ;)


p/s : antara orang orang yang mendapat doa malaikat :


Orang yang mendoakan saudaranya tanpa pengetahuan orang yang didoakan.
Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya: "Doa seorang Muslim untuk saudaranya yang dilakukan tanpa pengetahuan orang yang didoakannya adalah doa yang akan dikabulkan. Pada kepalanya ada seorang malaikat yang menjadi wakil baginya, setiap kali dia berdoa untuk saudaranya dengan sebuah kebaikan, malaikat itu berkata 'aamiin dan engkau pun mendapatkan apa yang ia dapatkan.'"