Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






documentary about meee! :)

(bismillahirrahmanirrahim)

hehe, tajuk ye ye je kan. aduhh, dah macam orang tak betul pun ade aku ni. kejap okay kejap tak. haduiii -___-'' anyway, classmates aku ade pinjam phone aku hari tu. nak taw ape beliau buat? hik3, beliau interview classmates aku yang laen, tanye ape pendapat dyeorang pasal aku. hee~ name beliauu, rhubbiny nair. :)

haa. ce tengok video kat bawah ni. takdela macam documentary sangat pun. saje nak buat gempak. hahaha.



pssssssttt! part aku cakap sambil gelak last sekali tu abaikan. *malu* hehe, thanks you guysss!! you've been wonderful to me all this time, lucky to have friends like you <3