Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






ehh, dia tuju lagu ;)

(bismillahirrahmanirrahim)

heee~ malam ni mood jiwang! derr, please la cik farah, tak payah nak jiwang sangat bley? hua3, ye? ade aku kesah? nak jiwang jugak! muahahaha *gelak evil*

actually just nak share, tadi mase aku nga dengar lagu niy, si pacikk tu call. hehe, dye tak suka aku panggil dye pacikk, tapi aku nak gak! *best maen usik usik orang nih* hehe. okay okay, sambung. dye call, then dengar lagu yang aku tengah play tu. dye kate dye dah penah tuju lagu tu kat aku. hehe, lirik lagu tu sweettt! siyes suka.

lagu ape? tomok- bagaikan bidadari. terbaekkk! *bak kate boboiboy.* hehehe. jom dengarrr! :)

thanks awak :')

  • sebab sabar layan kerenah sy
  • sebab bertahan dengan 'kita'
  • sebab layan sy dengan baik
  • sebab terima baik buruk sy
  • sebab tak jemu call and teman sampai sy t'tdo mase cakap fon -__-''
hihi, banyak kot nak list out, tapi takpela, nt orang geli geleman plak baca entry ni. haha, 143 awakk ;)