Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






menu saya! menu anda plak?

(bismillahirrahmanirrahim)


hari ni habis kelas awal. patutnya sampai pukul 4, tapi lecturer tibe tibe cancel kelas! hehehe. so, masak awal sikit hari ni. petang dah boleh relax sikit. hee~ korang masak ape hari ni untuk berbuka? ke, menu kat bazaar ramadhan? hehe, boleh jee, tak salah pun, sebab bazaar ramadhan kan sekali setahun je ade.


untuk family aku, tahun ni macam nak limitkan berbelanja kat bazaar. bukan apa, takut makanan banyak sangat nanti, tak habes kang membazir plak. kan kan? hee~ okay cik fara,, dah lari topik sangat dah awak nihh! -__-'' opps, maaff! anyway, nak share, menu hari ni :


  • ikan bawal sweet sour (masam manis) ◕‿◕
  • sayur campur ◕‿◕
  • kari ikan ◕‿◕
  • sambal ikan bilis ◕‿◕
  • daging goreng ◕‿◕


hihi. nak tahu tak kenapa tiap tiap hari ada daging goreng? actually, adik aku yang susah nak makan tu suka daging goreng yang aku buat. *ecehh* hahaha. okay okay, serius. dye susah sikit nak makan, that's why kena masak lauk lauk yang dye suka. kalau tak, tak pasal pasal dye yang dah sedia kurus tu makin kurus plak nanti. aku yang tak kurus kurus. -__-'' hee~ anyway, nanti aku share macam mana nak buat lauk lauk kat atas ni ea? senang jee, sekejap jee. hehe. promote lebih lebih plak cik fara ni kan. *macam biasa, aku share untuk semua baca, especially untuk yang tak tahu. bg yang tahu plak, pendapat anda dialu alukan, boleh jee nak komen* ◕‿◕

selamat berbuka ◕‿◕