Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






terluka kah aku?

(bismillahirrahmanirrahim)

assalamualaikum korangg. hari ni actually takde feel nak taep entry. tapi, *sighh. farahh, tak baek mengeluh taw tak? aku pn tak taw la nape aku down sangat lately. nak kate result exam teruk, alhamdulillah, tak pun. nak kate bulan nga mengambang, tak jugak. asal up takde ni, asyik down jee -.-''

malas nak fikir, tapi bila duduk diam diam kadang kadang benda tu datang mengganggu. tensionn. anyway, satu beban dah selesai. ape? presentation IT la, ape lagi. so, aku dah bley chill kejap sebelum sambung balik nervous aku untuk presentation english dua minggu lagi. dang! apesal dang? ntah. aku pun tak taw. =.= (nampak tak betape serabutnye aku sekarang? ngee~)

okay. dah habis sesi nak tacink tacink. nak g dapur masak plak dah ni. korang berbuka apa hari ni? kat bawah ni menu lauk aku and family untuk hari ni, semua homemade okay ;)


  • ayam rempah (bakar punye, bukan goreng, hihi)
  • daging black pepper
  • sup tulang
  • sayur campur