Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






memories are memories, can't do anything to stop them from merging.

(bismillahirrahmanirrahim)


entry touching lagih. awal awal bagitau supaya takde yang terasa dah ter'wasted' masa korang baca entry macam nih. hee~ maaf la kalau tak kena ngan selera korang, i just don't want it to pile up inside of me. soryy :-/


anyway, tadi pegi tesco dengan adik, masa kat sana, t'dengar lagu yang sangat familiar. one of my favourite song and it had been a long time since dengar lagu tu. 
huu, seriously, this song brings up memories. aku ingat lagi first day, first time aku nampak dye. mase tu minggu orientasi or minggu aktiviti, aku tak sure, sebab aktiviti macam nak sama >.< hee, tp masa tu, dye kat atas stage. :') dye terlibat dalam sketsa, berlakon jd budak jahat, hehe. :') #kenapa mata aku berair, bulu roma meremang tiba tiba:')


aku ingat lagi, dye pakai sweater nike. balik tu dengar ramai cakap dye hensem, tp masa tu aku buat tak taw je, malas nak pk sangat. kteorang tak pernah tegur, tak pernah pn nak bercakap. kalau lalu pn just buat tak taw. first time tegur, masa kat PUM. dye selalu sakat aku, selalu buli aku. suruh aku buat macam macam. biasanya aku tak banyak cakap, just senyum and buat apa yang disuruh. malas nak betah. kadang kadang terkeluar gak "buat r sendiri, takde tangan eh?" then mula la sesi balas membalas. and cam biasa, memang aku yang diam dulu, sebab takde idea nak balas apa :')


huhu, kteorang b'kawan cam biasa, buat aktiviti PUM, maen jual jual. tugas utama aku, goreng kopok, goreng hotdog and kadang kadang kalau rajin kteorang tambah menu- roti breadcrumbs. haha, nama specific aku tak taw, maen bubuh je tu. kira cam sume yang masak memasak pass kt aku, tp ahli ahli laen pn tolong jgak, kteorang gilir gilir. tp biasanya aku la yang gila kuasaa nak masak >.< haha, soryy, aku memang suka memasak. budak budak laki plak memang incharge sal ice blended. dyeorang buat order order air, girls akan jaga bab bab masak. hee, aku rindu :')


then lepas cukup setahun, habis form 4, cuty sekola la kan. masa cuty tu, aku dapat call dari nombor yang aku tak kenal. musykil sebab nombor kelantan kan. mesti la aku syak budak budak dari maktab aku, sebab nombor kelantan. huhu, aku takde kedit >.<, so aku gune no rumah nenek aku, call nombor tu. takde yang jawab. then tak lama lepas tu, fon rumah bunyi, nenek aku angkat. nenek cakap, "saing nk kecek" aku pelik. huhu, then, lepas aku cakap "hello?" aku dengar suara pmpuan. rupa rupanya adik dye :')


huhuhuhuhu. tak tawla. maybe its too much. air jernih laju mengalir ni. too much memories, and now i'm left with nothing. hee~ i think its better for me to stop here, nyte peeps. going to sleep off the pain again :')




p/s : lesson learned today, masa emosi tak stabil, jangan drive. huhu, aku akan rasa sangat sangat teruk if anything bad happen to us today, *sighh. :(