Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






random.II

(bismillahirrahmanirrahim)
assalamulaikum korangggg! :) hehe, lama kan tak update? pffttt, macam ada orang tunggu plak an? sudah la mimpi tu cik farah oii~ tsk tsk, okehh fineeee! haha, *kebongekan dye dah datang dah, takleh nak wtpe la~*


anyway, ada berita gumbira and ada berita yang tak berapa nak gumbira, tapi takdela tak gumbira sangat. hua3~ paham tak camne tuh? abaikan jela ye. okay, nak taw mane satu dulu? good or bad?
hee. it's complicated la konon~
okay, for the good news, alhamdulillah :') aku ngan dye dah berbaik. pfffftt~ actually takde niat nak gado lama lama pn, jadi TERlama sebab masing masing ego, *bukan masing masing actually, aku je yang lelebih* hek3. saje gedik ngada nak gado, it's complicated segala bagai lahh kan. huhu, naseb baek dye tahan melayan perangai aku yang agak ketidakbetulan ni. kalau tak? errrr, buat la konklusi masing masing ye. fufufu :3
hehe, kitaa :)
and for the bad newsss, huwaaaa! banyak gilaa slot yang kena ganti. sobsob. T.T for english alone is 5hours >.< aku la yang terpaksa arrange kelas ganti sebab aku exco academic. huhu, pening nak selitkan kat jadual yang dah sedia pack tuh. sadis sadis. takpela, insyaallah dapat jgak selit kat mane mane nanti. kan kan? hehe :D
makin best la tido 5jam english. hua3~

excited nak tunggu this saturday sebab ada explorace! da lama tak main lari lari, weee~ nak join nak join! aku harap dyeorang tak exclude kan committee members. best gilaa kot explorace. hehe. rasa macam off topic pn aku nih. banyak sangat ceritaaa. hihi. da la ea, tamau mengarut lama lama, nak pegi kemas ruang tamu, esok marhabann! yeayy! hehe. okbai :)




p/s : umi cakap, kalau awak datang, umi nak tarik telinga awak! haha, bukan marah nak datang, tapi sebab risau, sepanjang jalan dari muadzam nak ke pasir gudang ni macam macam boleh jadi. kan? dye sayang awak la tu, hehe ;)