Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






raya vs final.

(bismillahirrahmanirrahim)


fuuhh, lama tak lama jgak la aku biarkan blog ni tak terupdate. haha, betul ke ayat tu? *abaikan* anyway, hows ur raya? okay? huhuhu, tak mau la sakan sangat menyambut raya tuh, ingat jugak kat orang laen, ade yang sambut raya tanpa orang yang tersayang, ada jugak yang dk bergadai nyawa nak perjuangkan Islam. umi cakap, beraya sakan tu cuma untuk orang yang masa bulan ramadhan puasa penuh, sempat khatam al-quran dlm bulan mulia tersebut, terawih tak pernah tinggal and ibadat ibadat sunat cam qiamullail tu pn beliau buat. macam tu baru la boleh nak beraya sakan. hee~ setuju?


hee~ raya aku tahun ni biasa biasa je. baju raya pn sepasang je. ehh, tak tak. dua pasang, sebab malam raya kedua tu aku pegi cari baju untuk kenduri akak sepupu aku. so, termasuk dalam baju raya jugak la kot, kan? hehehe. raya tahun ni simple, tp aku tetap anggap sebagai raya yang paling bermakna. nak taw sebab apa? banyaakk!
  • abang aku balik dr mesir, kteorang dapat puasa n raya sama sama :)
  • aku dapat tengok perubahan dalam diri siblings aku, alhamdulillah :)
  • kteorang dapat bersama sebagai satu family, lengkap :)
  • dapat masak untuk eqie n family :)
  • dapat raya n jumpa seseorang yang aku dah lama nak jumpa, wan najiha sail. comel, plus aku suka dengar suara dye, hehe :)
so..overall aku rasa, raya tahun ni sangat bermakna walaupn simple je. and next week ary isnin aku ade final exam untuk sem1, tolong doakan aku ye? sory la entry cincai camni je. hehe, sangat sangat rushing sebab ade certain subject yang kena put more effort. pray for me, okbai :)


wawa n me
satu ni je gamba yang kteorang sempat ambik gne fon aku, tp takpela, dpd takde. hehe

p/s : tittle takde kena mengena ngan entry. biasa la tuu, haha XD