Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






senyum :)

(bismillahirrahmanirrahim)


baru balik dari meeting student council ni actually. penat, tapi mata still tak nak tutup. kenapa? huhu, jangan tanya la kenapa, memang dye tak mau tutup.
haha, seriously tak taw nak taep apa. kosong, rasa kosong sangat. cuba menahan segala rasa, cuba senyum untuk orang orang yang aku sayang. takkan nak buat dyeorang risau sal aku kan. hee, takpe, farah diyana kan kuat! mesti boleh go through pape pn :)


okay, farah diyana tipu, dye tak kuat pn, tp dye tengah cube untuk jadi kuat. tp macam mana nak kuat kalau makan pn tak jaga kan? huuu, da bape kali skip meal hari ni, td pn makan nugget 3 ke 4 keping ntah, dengan fries 5batang. then, selera terus mati. rasa kenyang plak. perut belah kiri ni dah sakit, tak taw la sebab gastrik ke hape kan.


dah taw ade gastrik tak nak jaga makan, terbaekkk. =.= farah diyana, farah diyana. kuat la cepat cepat sikit, sampai bila nak camni?


sekali lagi, seriously aku suka sengan lagu yang lirik dye sama situasi ngan apa yang aku sedang alami. and skang, dua lagu dari drama city hunter ni selalu ada kat kepala aku. lagi lagi lagu suddenly tu. huhuhu.