Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






aku upload video kat youtube! muehehehe :D

(bismillahirrahmanirrahim)


hehe, assalamualaikum semuaa! setelah menunggu lebih sejam, akhirnyaaaaa! ter-upload jugaklah video yang aku wat tu kat youtube. kikiki. aku tak taw nape aku pilih lagu tu, tetiba je terlintas nak buat.
bangun tidur dengan mamai tak hilang lagi terus bukak movie maker<---- haha, okay, nampak sangat statement menipu! takdela mamai pn masa tu. adess. k la, tamau cite banyak banyak. tengok sajee okay?
p/s : plus, gamba tu sume bukan aku punya, banyak amek kat tumblr je. lagu? apatah lagii, memang sah sah la bukan aku yang nyanyi! kikiki. ini lagu hijau daun yang nyanyi. okbai :)
kalau ada kekurangan, maap la ye,
saya baru merangkakk dalam bab bab buat video nih.
hihi :D