Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






respect my space.

(bismillahirrahmanirrahim)


okay. aku sangat ngantuk sebenarnya tadi. tapi disebabkan someone- yang da buat temperature aku naek secara mendadak- aku da tak ngantuk. terus open mr bloggie nih. ni bukan nak cerita sal 'myspace' yang ada lambang orang orang tu ehh, maksud aku personal space. aduuuhai.
awak ouh awak. tolong la mengerti saya awak oii. takkan setiap benda yang saya post ada kena mengena dengan awak? awak ingat saya takde keje laen ke wak? takkan sampai lagu yang saya suka pun, saya nak kena mintak izin awak dulu, boleh post ke tak, awak kisah ke tak. =.=
sangat sangat tak perlu pon kan? please respect my space, sebab saya tak pernah overboard bila hal yang membabitkan awak. huhu, siapa 'awak' yang aku maksudkan tu? kenalan aku masa zaman muda mudi dulu, orang panggil dye 'A'. perempuan atau lelaki, tu takyah la bgtaw, nanti bagi banyak sangat clue plak. haihh, jangan la bawa perangai budak budak lagi please >.<