Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






role-play :)

(bismillahirrahmanirrahim)


kikiki. nampak tak title? isn't it funny? i'm not actually the kind of people who have that high level of confidence or self esteem. so, bila terpaksa join benda benda macam ni memang sangat kelakar la plak rasanya. kan kan? at least, bagi yang kenal aku taw la aku camne bila berdepan dengan crowd >.<


hehe. bukan apa. ntahla. aku tak suka bila aku kena cakap and semua orang akan perhati setiap benda yang aku buat. jadi nervous! *camne la nak jadi doktor nanti kan* lecturer selalu cakap, bila dah jadi doktor nanti, ada masa kena bagi talk dekat orang ramai =.= ouh tidakk!!! memang kena persiapkan diri daripada sekarang la nampaknya.


anyway, nak taw tak cerita apa yang aku dapat untuk role-play nih? hee~ RUMPELSTILTSKIN! haahhh! amek kau, aku sendiri susah nak sebut mula mula. the best part is, aku tak taw pon cerita ni pasal apa! haha, terukkk terukkk ~.~ umi geleng kepala bila taw. huahahaha. and aku pegang watak as the little girl who at last becomes the queen =.= dang! lagi sekali tergamam. kira cam watak penting jgak kot, makin banyak scene yang aku kena muncul >.<


hee~ memang cobaan la bagi aku. anyway, malas nak taep panjang panjang. nak pegi dapur buat cupcake!!!! :DD


huahaha. kemain lagi aku >.<
with pretty jeanie<3
aladdin was awesomeee<3
group of four, peggie is missing :/
i don't like to be at the center of attention. indirectly saying, i don't like situations where i have to do the talking and people are looking at me. it is like why-are-they-staring-at-me-watching-every-single-move-take-i-take-and-make-me-nervous kind of thing =.=''