Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






aku dan result =.=

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum and a very good evening you guys! huhuhuhuhuhuhu. amboii, bukan maen banyak lagi huhu aku kan. ceitt. sebenarnya, hari ni ada kejutan. yerpp! memang terkejut sangat sangat and tersangatlah hari ni =.=
nak taw apa? ekhemm. bagi yang da selalu follow blog ni, maybe da taw la pasal apa yang aku maksudkan. actually kalau tak selalu follow pn takpe, tengok title da taw an? tu la benda yang mengejutkan. hari ni, sebelum kelas habis, head of exam department datang kelas kteorang. ingatkan nak cek sape tak pakai ID ke hape. last last beliau cakap result sem1 da boleh amek petang ni =.= korang pn taw kan betapa tak sabarnya aku untuk dapat result sebelum ni??


tapi finally, bila da nak dapat, tetiba semua penyakit datang menyerang. dengan sakit perut, dengan sakit kepala. senang cite semua tak kena. then, masing masing da tak focus untuk subject health education mase tu. salah timing kot bagitaw =.= jantung aku dupdap dupdap laju gilaa tak henti henti sampai la kelas tu habis. tak pasal pasal hilang focus, kesian madam. then, cepat cepat g beratur kat kaunter. aku orang yang ke5 or 6 camtu la kalau tak silap.



huuu~ ce teka aku dapat berapa? >.< huhuhuhuhu, syukur alhamdulillah. syukur sangat sangat, aku sendiri tak expect akan dapat result tu, tp memang aku bersyukur sangat sangat. lepas je tengok, first person aku call, umi! hehe. mula mula aku buat suara sedih, umi pn cam da terikut sedih, last last aku gelak jepand bagitaw result aku. alhamdulillah, umi happy. tp tu pn beliau sempat bebel kt aku. beliau cakap, tu la, stress la lagi, kalau tak, mesti dapat result lagi okay. sem ni jangan stress sangat. hee~ insyaallah umi :')


hehe, lepas tu, ayah plak. call tak jawab, maybe tengah handle operation kot. so aku just message. aku cakap, salam, ayah. kena prepare untuk belikan farah laptop baru la nampaknya. hehehe. ayah janji, kalau aku dapat 3.5 and above, aku dapat tukar laptop. :) laptop aku skang ni screen da nak tercabut, bahagian tepi da crack =.= yee, aku taw aku sangat ganas. da guna dekat 5 tahun kot. tak normal ke tu? plus, aku memang tak pandai jaga sangat barang >.<'' and i feel really bad about it. ufufu.


happy memang happy, bersyukur memang bersyukur atas result yang aku dapat ni. but i don't know why, there's no special feeling for it. feels like somehow- incomplete. something is missing, but i don't even know what. it doesn't feel right. *sigh* ohh, and congrats to my fellow classmates! ada yang dapat sampai 3.92 kot. memang tabik spring la kat anda wehh. huhu. then, yang laen laen pn boleh tahan, ada yang dapat 3.84, 3.79. aku? aku dapat 3.71 je. huhuhu. anyway, congrats! and for those who got a bit low last sem, don't give up guys! we can do it! chaiyok2~ fighting2~ ehehe.