Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






aku taktaw title apa yang appropriate *sigh :(

(bismillahirrahmanirrahim)


okay, sebelum mula taep panjang panjang, aku nak mintak maaf sesangat kalau apa yang aku akan taep ni buat sesiapa terasa. aku taep ni pn bukan sebab nak kutuk, tak. bukan nak kutuk, cuma nak luahkan rasa sedih and kesal aku.


sedih pasal apa? aku sedih tengok kaum perempuan sekarang T__T kenapa? huhuhuhu. hari tu aku sign-in fb si diaa. dia suruh aku tanya something kat kawan dia guna acc fb dia. then yang aku ni plak TERgatal tangan pegi tengok friend request dia yang berlambak tu (dia jarang nak approve orang) =.=


huhu, taw apa yang aku nampak? ......, nak cakap pn rasa macam segan sangat sangat. si gadis yang just 'pakai' ***, ada dalam waiting list yang dia tak aprrove approve tu. huhuhu, aku yang tengok ni plak rasa malu. terkilan jugak rasa. mulut aku ni rasa cam nak ternganga jap. sayang, tuan cantik. :(
aku tak faham, nama kat profile tu nama Islam. muka pon memang dah terang lagi bersuluh muka melayu. tp kenapa? perlu ke tunjuk sume yang ada pd diri dekat fb? perlu ke dedah sana sini kat laman laman sosial? huhu, bila orang nasihat, tegur cara elok, marah. bila orang kasar, cakap tak cukup kaen, marah jugak. bila kena kacau dengan mereka mereka yang mata keranjang pn, marah lagi.


habis tu macam mana? diri kita sendiri yang tak jaga apa yang patut dijaga, so..kalau ada pape jadi, tak boleh nak tunding jari kat orang. tengok mana yang silap pada diri kita jugak. umi aku selalu cakap, "Islam tu sempurna. Allah cipta kita, Dia lg kenal kita-makhluk ciptaan dia. jadi, ada sebab kenapa Allah kata tak boleh."


huhuhu, tolong la adik, kakak...kita perempuan, jaga lah sikit :( saya sedih tengok kaum kita jadi macam ni. sume pakat dok cakap, orang melayu semakin me-layu. takkan korang tak rasa pape?