Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






a cluster of emotions.

(bismillahirrahmanirrahim)


huweehihi~ haha, asal la pelik bebeno bunyi yang aku buat tu. erghhh~ abaikan! anyway, hari ni aku rasa sangat gembira, sangat blur, sangat segan dan bermacam macam jenis sangat lagi lah. nak taw kenapa?


okay. sangat gembira? sebab aku dapat markah bio aku hari ni! hehe, nak taw berapa? jeng jeng jengggg~ 94! huhu, aku tengok mula mula pon macam nak terbeliak biji mata, nak gonyoh gonyoh mata banyak kali. hehe, alhamdulillah! akhirnya, berbaloi la jugak aku tension tension menghadap buku teks tebal tu.kikiki. terima kasih Ya Allah.


markah yang laen laen pn da dapat jugak, alhamdulillah, semua okay. health education dapat 85, chemistry 83.3, physic dapat 85. and now, tinggal tunggu result untuk english je huhu. tapi ni semua markah untuk test 1 taw. bukan markah untuk exam midsem, yelaaa, midsem baru je start kottt. hehe alhamdulillah syukur!


sangat blur? sebab tadi exam chemistry sangat lah "mudah" *maksudnya susah la tuu~* dalam exam hall tu jugak aku da give up. huu~ macam macam rasa kan hari ni? then kononnya, balik kelas tu nak g release tension la. "kononnya"~~ last last lepas hantar yin balik asrama dye, aku pun g la mcD dekat ngan umah aku tuh.


parking tak lepas! ceittttbukan apa, sebab bawak estima yang panjang lagi gedabak itu! tapi sebenanye, bukan tak lepas, lepas je. cuma 2 kali reverse la nak adjust bagi straight. macam mana la aku boleh lepas JPJ dulu? haha and bila keluar je kereta, perghhhh! ada 3 orang mamat nga pandang. da la nampak sangat muka tengah tahan gelak. mesti dalam fikiran dyeorang "laaaa, pompuan rupanya yang drive, patut la kejap ke depan belakang ke depan belakang". naseb baek kau hensem, kalau tak, da lama aku bagi makan kasut. haha. *macam berani*


bengang, segan, malu semua ada lah! haishh, lama gila plak tu pandang. tak pernah tengok orang salah masuk parking ea? taw ar aku comel hari ni. wakakaka. tahap keperasanan tak boleh blah! okay. da la, makin lama makin mengarut plak entry aku nih. assalamualaikum, okbai!

p/s : aku still tak contact dye. sedih dan pedih hati ni. takpela. farah kan kuat!