Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






CONTEST WATAK KARTUN PALING COMEL



(bismillahirrahmanirrahim)


aku tak boleh balik kelantan untuk raya haji!! sobsob, sedih woaa. first tyme tak balik kampung untuk raya. lagi lagi kat kelantan, raya haji sangat meriah T___T huhuhuhu, semua sebab aku exam next week, haishh, takpela. demi masa depan kan. okay okay. terpanjang pulak mukaddimah aku nih >.<


actually nak join contest! hehe, bajet cam banyak sangat masa terluang kan, padahal next week exam =__='' ekhemmmm, *tak senonoh punya cik farah* haha. okay la okay la, sebelum aku merepek lagi, nak join contest ni! pilih karakter kartun mana yang aku rasa paling dan tersangatlah comel.
kalau nak taw syarat syarat penyertaan, klik je gamba tu, tak pun klik SINI. jom la ramai ramai join ;)


weheeee~ skang masa untuk gamba kartun aku tu plak la kan? hihihihi. nak taw aku pilih apa? scrol la ke bawahhhh~
*

*

*

*

*

*


*

*


bawah lagii~

*

*

*

*

*

*

*

*

*

sikit je lagi

*

*

*

*

*

*
tadaaaaaa!!


hehehe, korang kenal kan ni sape? ni la boo! dye ni karakter comel dalam cite disney, monster inc. hee~ comel kan? kalau tengok video dye lagi la terserlah kecomelan dye nih. hehe. :)