Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






random.III

(bismillahirrahmanirrahim)


hari ni, tak pegi kelas. sebab tonsil bengkak lagi, demam tak surut surut, batuk tak berhenti, hidung tersumbat. and aku ni plak orang yang tersangatlah payah untuk makan ubat! umi kena tunggu kot baru aku makan =.= mengalahkan budak kecik kan. tak sedar diri da 19 tahun, tak lama lagi da boleh kahwin. wakaka. abaikan.


and disebabkan keadaan diri aku yang tak berapa nak stabil ni jugak la aku terpaksa tarik diri daripada pertandingan debate esok :( huhu. tekak sakit, nak bercakap pn susah, takkan ada hati nak masuk lagi. takut nanti sebab aku, dyeorang kalah. sebab tu decide untuk tarik diri. sory gengg :(


erm, tak taw nak cakap apa, tapi still nak update jugak blog. semalam aku da pasang niat baru kan. aku harap sangat sangat aku mampu. yela, dunia skang macam macam dugaan kan. tak kira apa pn aku kena strict, takyah nak melayan sangat perasaan. sikit sikit je sudah.


semalam aku da cakap ngan dye, tak nak da jumpa untuk suka suka. bia la siblings nak tolong teman pn, aku tak nak. lepas tu aku diam, nak taw, apa reaksi dye. then dye just cakap, takpe. dye faham. kita sama sama sabar, insyaallah. tak lama da. skang dye nak focus kat study. bila sampai masa insyaallah dye masuk meminang. huhu. aku taw, terlalu awal lagi untuk perkara macam ni dibincangkan. lagi lagi umur pn baru setahun jagung kan.


tapi ntahla. tak larat da kot aku simpan rasa bersalah pada Dia. da taw couple salah tetap buat. tapi untuk lepaskan dye memang tak boleh. aku tak taw macam mana nak start balik, mulakan proses perkenalan, bina kepercayaan terhadap seseorang untuk jaga hati aku macam mana aku jaga hati dye. setakat ni, cuma ni yang mampu aku lakukan. elakkan dari berjumpa. selebihnya, aku harap akan datang seiring waktu. aku mohon Kau permudahkan jalanku Ya Allah.


p/s : tolong support aku guys. kalau tak mampu, jangan la condemn aku. huhu. nak cakap aku kolot pn terpulang la.