Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






saya harap awak tabah :')


(bismillahirrahmanirrahim)


err, macam macam jadi dua tiga hari ni. huhu, hampir semalaman tak dapat tidur, Ya Allah, permudahkanlah hambaMu ini untuk menempuhi hari hari yang mendatang.


agak susah hati sebenarnya sekarang. kesian si dia :( aku harap boleh tolong, tp takde apa yang boleh aku tolong.


awak,,,


saya harap awak and family tabah hadapi ujian ni. saya da cakap kn semalam? ganjaran syurga adalah bagi mereka yang sabar dan tabah menghadapi ujian Allah.
saya taw tak mudah. tp tak mustahil kan? saya akui, nak bersabar memang payah, memang susah. bukan macam kopek kulit kacang. kalaulah semudah tu untuk bersabar, takkan syurga diberi sebagai ganjaran? kan?


segala yang awak pikul, bebanan di bahu awak, saya harap awak taw, semua tu tak sia sia. ikhlaskan hati, tabahkan hati, niat kerana Allah. insyaAllah wak, Dia takkan abaikan awak.


Allah uji tanda sayang, tanda Dia still ingat kat awak. orang orang yang tak diuji, jalani hidup senang lenang, semua tu cuma akan buat dyeorang makin jauh daripada Allah. lagi rugi bagi dyeorang andai nikmat tu betul betul istidraj.


ingat ni, makin tinggi ujian dan cabaran yang diberi, tandanya Allah makin sayang pada kita. Dia tak nak kita lupa pada Dia. Dia nak kita selalu dekat dengan Dia.
dulu pn saya pernah cakap kn, Allah takkan bagi ujian diluar kemampuan hambaNya. Allah tak zalim wak, Dia taw awak mampu hadapi semua tu.


berdoalah wak, mintak supaya diberikan kekuatan untuk hadapi semua ujian ni. usaha dan tawakkal. Allah takkan mengabaikan hambaNya. :')


umi selalu cakap, Allah cipta kita, jadi Dia lebih taw apa yang terbaik untuk kita. ada hikmah semua yang terjadi wak, jangan salahkan takdir. bersangka baiklah dengan Allah, bersyukur sebab kita diuji, bersyukur sebab kita masih ada dalam lingkungan orang orang yang Dia sayang.


sabar, tawakkal, tabah la wak. Dia ada dengan awak, saya ada untuk awak. jadi tolong jangan patah semangat :')


"walau seremuk mana pun hati, bentuklah ia semula, dan serahkannya pada Ilahi"