Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






undecided.

(bismillahirrahmanirrahim)


err, entry baru baru ni aku dah delete. ntah, takut sesiapa terasa kot. al-maklumlah, benda da lepas kan. tak sesuai kot aku share benda benda macam tu kat sini. hihihi.


okay, terasa nak deactivate balik fb aku. tak taw la kenapa. malas nak campur ngan orang dah kot. haha, ye ye je kan aku ni, tengok jela berapa hari je boleh tahan nanti. last last activate balik


bukan apa. ntah. aku rasa macam macam drama berlaku sekeliling aku sejak akhir akhir ni. bila dah kerja nanti, first thing aku nak buat, beli hadiah mahal mahal untuk parents aku! hehe, then lepas tu, nak pergi melancong mana mana. pergi tempat yang tak siapa pn kenal aku! wehee~ amin amin, mintak mintak kesampaian la hajat tu. nak sangat lari dari semua drama drama ni


ikutkan hati, nak say bye bye jgak kat blog ni. tapi tak boleh la, sayang sangat dah. jiwa kacau ouhhhh! esok lusa dah exam. mintak mintak la semua benda ni tak mengganggu aku.


p/s : senang kan bagi nasihat kat orang? tapi bila kena kat diri sendiri, haaa. amek kau. baru terdiam tak taw nak buat apa. hihi, rujuk SINI dan SINI. biasa la tu, lumrah hidup manusia.


p/p/s : apa perasaan bila dapat taw orang yang kita sayang and percaya panggil orang lain 'sayang'? huhuhuhuhu. yup! tu la yang aku rasa. takpe, aku masih boleh bersabar. biar aku yang terluka.


sebenarnya, sebab hal ni jugak aku terlayan lagu lagu yang aku share hari tu. takut terkena buat kali kedua. tp aku rasa tak sesuai nak share lagi sebab takut ada pihak yang salah faham. tak nak timbul pape cerita yang takde kaitan plak lepas ni. taknak lukakan hati sesiapa. huhuhu. jadi lebih baik aku pendam.