Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






free tu free je la kan -___-''

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamuailaikum awak awak sekalian! hee~ lama kan tak nampak saya kat sini? dulu bukan maen aktif lagi mengupdate. hikks~ sorry. aku baru balik dari wedding kat kelantan, banyak cerita pn tak taw nak cerita apa. so, baik diam je. banyak bunyi kang dosa free je dapat. kikiki.


anyway, kenapa tajuk macam tu? err, tak taw la aku yang ketinggalan ke hapa. tapi, lantak lahh. nak gitaw jugak kat sini. tadi, masa aku tengah tengah check shoutmix, tetiba mata ni tetibe terpandang kat bahagian atas shoutmix tu. besaq punya tulisan, dye tulis, SHOUTMIX IMPORTANT. ekhemmm, kecut den baco. besar dekpom tulise yo. hahaha, adoii la cik fara. bercampur aduk loghat dah ni -__-''
hehe, klu kurang jelas ape yang aku bebel dari tadi ni, sile la rujuk gamba di atas ye gengg! erm, bila klik je kat tulisan tu, haaa! amek kau, memang panjang berjela la explaination dyeorang. tapi aku just baca yang penting penting je. nak taw apa yang penting tu? starting from 1 january 2012, free service will be stopped! maksud nya apa?maksudnya, kita kena bayar la kalau kita nak guna service dye tu.




huwaaa~ kenapa la shoutmix begitu kejam, sobss! anyway. nak tukar dah. walaupun sayang kat shoutmix, terpaksa angkat kaki dan blah pasal benda ni. aku guna apa skang? hek2, guna Fibox plak skang! hehehe, jom join ramai ramai. klik kat link tu kalau nak sign up. registration pn macam biasa je. baru nak testing guna, tp cam ada yang cakap, Fibox ni lambat sikit loading. tp takpela. daripada takde kan?


err, k la, rasa macam da panjang sangat je aku bebel ni. maklumla, da lama diam, bila dapat menaip, pfffft~ beriya je lebih kan. haha, selamat malam people! assalamualaikum :)