Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






hari semakin suram

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum geng! hehe, lenguh plak rasa jari jemari sebab da lama tak menaep blog. bukan apa, ada benda yang patut diutamakan sekarang daripada blog ni. hee~ actually aku baru habis exam. and sepanjang dua minggu lepas sibuk berhempas pulas siapkan assignment, buat revision and buat hadiah. hehe, makin sikit la masa yang dapat aku spend untuk menulis blog ni :))


hehe, takpela. bukan ada yang baca pn kan. huu~ anyway, curi jugak masa tulis blog ni sebab dalam dua tiga hari ni, orang orang terdekat aku asyik dilanda masalah je. sedih sangat :/ huhu, memang lumrah hidup manusia kan, tak dapat lari daripada masalah, tapi tak taw la. aku harap dyeorang tabah.
err, tamau tulis panjang panjang, aku takdak mood. sorryyyyy >.<''


assalamualaikum, okbai.