Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






random.IV

(bismillahirrahmanirrahim)


hello december! tak lambat lagi kan nak cakap hye to december, since skang pn baru 8 hb. hee~ harap harap bulan ni semua urusan dipermudahkan. anyway, agak lama menyepi dari ini blog. kikiki. lately sangat busy dengan test, quiz, assignment and macam macam la lagi. well, life as a student, this kind of things can't be avoided la kan. fuuuu~


plus, aku belajar buat gelang ^^, umi bawak balik manik dari Sabah tak lama dulu. hehe, skang baru try try. aku da berjaya buat satu gelang and brooch. hee~ first time buat gelang jenis camtu, :) sakit jugak tengkuk dok tunduk mengadap gelang tu. tapi takpela, berbaloi :) hehe. tapi aku agak frust sal something, =__='' aku buat dua jenis gelang, satu yang jenis ada butang tu. satu lagi jenis getah yang terus sarung tu.


nak taw aku frust kenapa? sebab getah dye asek putus je =.='' umi cakap maybe getah dye tu da lama sangat, sebab tu putus. huwaaa~ tension. kalau ikutkan, aku nak dua dua jenis aku sendiri yang buat. sebab nak bagi kat someone. adeyh. da la masa putus tu aku tengah test pakai, berterabur manik tu habis sampai ke bawah katil. terbongkok bongkok aku mengutip. hee~


anyway, takpela. tak kisah sangat pn sebab semua tu pengalaman kan. yang penting aku enjoy belajar buat semua ni. hehe. laen kali da boleh bukak kedai jual gelang da. wakaka. berangan bukan maen lagi kan. ok ok, malas da nak bebel panjang panjang. buku tebal tu tengah menunggu aku. minggu depan exammmm. kikiki. doakan aku ye kawan kawan! :)
#wishing you all the best friend.