Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






final officially ended :) and please, no operation for me. :/

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum! hee~ alhamdulillah, exam final untuk sem2 officially ended! sangat sangat berharap dapat keputusan yang cemerlang walaupn paper chemistry semalam macam da hancussss retak beribu riban! >.< 
tahu tak untuk paper 1 aku tertinggal calculator. pehhh! memang genius la kan nak kira kira yg prefix banyak gila tu pakai congak je. -___- then paper 2 pn soalan susah jugak. keluar je exam hall aku terus message lecturer. aku cakap, "miss,, sy tak boleh buat :(" kikiki, konon manja la tu ngan smiley segala bagai kan? pfffft~ kesah plak aku. erm, anyway, then lecturer cakap, takpe, aku da usaha yang penting tawakkal la plak pasni. haihhh.


then aku message la sorang lagi lecturer aku. aku tanya dia, bila result kuar. nak taw respond dia apa? pffttt, dia cakap sepatutnya kuar sebulan setengah after final ni. pastu dia tanya aku ni da kenapa, tak sabar sangat da ke? huaa3~ then aku balas, bukan masalah tak sabar, tp sebab nak prepare mentally physically and emotionally! aku taw performance aku kurang kali ni, tambah tambah dengan tahap kesihatan skang >.<


okay okay. cool farah, cool~~ takpe. yang lepas biarlah lepas. dok merapu sorang sorang kat blog ni pn, bukan boleh baiki balik pn benda tu kan. so skang, just kena mintak doa banyak banyak supaya apa yang aku usahakan berbaloi. :)


anyway, semalam masa nga baca notes health education, ayah balik. ayah nampak aku lembik semacam. then beliau kata. "farah, awak punya tonsil ni memang da nak kena buang la. kalau tak nanti mengganggu urusan harian. tengok ni, masa masa penting(final exam) macam ni selalu sakit. macam mana nak maintain result? stress je terus sakit"


hee~ aku cerita kat kinah. then dia pn sama sokong ayah -___-'' dia cakap menyusahkan. siot je >.< aku diam kejap, pastu sambung dengan nada yang penuh ke-gedik-an! hahahahaha
"habes tuuuu~~~ kalau orang operate sekarangggg, sape nak jage orang??~~ sume orang bz,,,,, tunggu la orang kaaawin..nanti eqie boleh jage orang~~~"


hahaha, okay, sila menyampah skang! hehe, saje je nak menghiburkan hati sebenarnya. kalau kita tak hiburkan hati sendiri, sape lagi kan? :) kinah just buat muka mengejek dia tu. kikiki.


p/s : dear ayah, pleaseee, farah tak nak operate okay. tak nak tak nak and tak nak. :/