Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






insyaallah, i would not take things for granted :)

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum. haih, sebenarnya, agak buang tabiat jugak la aku rasa situasi sekarang ni. masa tengah taep entry ni, jam kat laptop da pukul 4.18 pagi. tak buang tabiat ke namanya ni? orang tidur, mata aku ni still fresh lagi sampai nak taep taep entry bagai. hihihi.
tak tahu la. dalam seminggu ni memang susah nak tidur. :) ada petua tak supaya boleh tidur dengan nyenyak? hehe, fine. abaikan. saje je~~ erm, anyway. nak share something ni. tadi masa tengah geledah geledah incik google, terjumpa something.
stop taking people for granted. no matter how much they love you, at some point, they'll eventually grow tired. so be sure to treasure people who treat you right, who always there when you needed them, who always listens to you no matter what it is about.
hee, betul kan ayat ni? ayat ni buat aku terdiam and start berfikir. siapa yang ada bila aku perlukan support, siapa yang ada saat aku terjatuh, lemah. terima kasih sebab so far, tak pernah jemu dengan apa yang aku alami. :')
Ya Allah, sesungguhNya Kau adalah pendengar yang setia. tak pernah jemu mendengar segala rintihan aku. tak pernah jemu membantu aku dengan caraMu yang tersendiri. terima kasih atas segala ujian yang Kau berikan, syukur Alhamdulillah Kau tak lupakan aku. terima kasih Ya Allah, sebab Kau berikan teman yang setia bersama aku tatkala Kau hadirkan ujianMu. :')
p/s : family, sahabat, awak. walaupn tak tahu setiap apa yang terjadi dalam hidup saya, korang tetap stay and bagi comforting words. jadi terima kasih, for staying, and for showing how much you guys care for me. i can never replace you guys because you guys are the best that i could have had. and i love you guys so dearly. may Allah bless us always :')