Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






insyaallah, semua akan okay! :)

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum! :) mulakan hari dengan senyuman, insyaallah semua akan okay. haha. da nak habis hari da sebenanye kan, fineee, abaikan~ hari ni temperature tak turun turun lagi, makin naik ada la. huu~ sakit kepala pn tak hilang hilang, tengok notes rasa nak muntah. -______-''
risaunya pasal final ni :( performance tak berapa nak okay sebab keadaan diri yang tak berapa sihat. hari ni da masuk third day. so, maksudnya tinggal lagi dua paper, Alhamdulillah so far aku takde pitam pitam masa jawab paper disebabkan blood pressure ni. dia risau, sebab aku tak boleh terima tekanan. tehee~ takyah risau la awak, i'll be just fine :)


and lain kali, kalau tak nak saya macam ni lagi, jangan la buat macam tu lagi k. saya tahu awak tergugat. tapi, tak payah la rasa macam tu. ingat apa saya cakap kat awak? awak tu pn lelaki, so awak kenal kan lelaki macam mana. pegang kata kata kita da cukup :') awak tu jeles sangat. lagi pn, guna profile saya, nampak macam saya plak yang salah. sedih tahuuu T___T


anyway, harap harap esok semua okay. nak sangat masuk dean's list macam sem lepas. tapi kalau tak dapat jugak, takpela. mungkin bukan rezeki aku kali ni. hee~ study pn tak berapa nak masuk je, balik petang tadi terus terbaring. tengok muka kat cermin pucat, badan rasa lesu. nak bangun g ambik yin kat sekolah dye pn tak larat hari ni. terpaksa susahkan umi, soryy umi :(
malam ni pn sebab kesian kat umi kena ulang alik dr klinik, gagahkan jugak pergi hanta yin tusyen. jap ag kena g ambik dyeorang plak. Ya Allah, selamatkan la perjalanan pergi and balik aku. jangan la tetiba pitam masa drive tu, masalah nanti >.<
kalau ada kesalahan aku kat korang, maafkan la aku ye. aku ni cuma manusia biasa, yang tak sempurna and tak lari daripada membuat kesilapan, tak lari daripada buat orang terasa hati dengan kata kata aku walaupn kadang kadang kata kata yang aku keluarkan tu merujuk pada diri and situasi aku sendiri. dosa sesama manusia hanya manusia yang boleh maafkan kan, dan kita tak dapat ramal macam mana hati manusia berfikir. jadi, kalau ada apa apa kesalahan yang lahir dari kekhilafan dan kejahilan diri hambaNya yang bernama Farah Diyana ni, maafkan la aku ea. aku cuba perbaiki kelemahan diri, tapi dalam proses tu, mungkin aku ada melukakan hati sesiapa, jadi dari sudut hati yang paling dalam, maafkan aku. :')