Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






tiba masa untuk aku pergi.

(bismillahirrahmanirrahim)


maybe i should stop writing my fb status and this blog. because honestly, i'm tired. every-single-thing that i write, sometimes being misunderstood. like yesterday.


''apa perasaan jika sesuatu yg sepatutnya jd milik kita, orang lain ambik? bila kena batang hidung sendiri tahu plak tarik muka''


status ni sebenarnya merujuk kpd twister fries mcd ok. sebab tu aku guna perkataan "sesuatu". aku taw bila baca sepintas lalu, memang nampak macam aku tengah bercakap pasal manusia. tp, serious takda kena mengena dengan mana mana manusia kat luar sana kecuali yg ada dalam rumah ni.


aku kempunan gila nak makan twister fries semalam, tambahan plak seharian aku tak makan and penat cat bilik. turun bawah, tengok tengok ada orang da makan. see? takkan sampai aku kena explain se-detail ni baru nak faham keadaan. takkan sampai aku nak kena tunjuk yang dalam sesetengah hal, aku memang tak matang? penat sangat bila semua benda yang aku buat seolah olah merujuk kepada orang orang tertentu. cukup la :( saya perlukan ruang saya jugak wahai abangkakakadik sekalian.


bukan setiap benda yang saya tulis perlu berbalik kepada anda anda dan anda. kadang kadang saya tulis untuk nasihatkan orang lain, kadang kadang saya tulis untuk diri saya sendiri, supaya saya ingat dan tak buat kat orang lain. kadang kadang saya tulis sebab saya nak express pengalaman saya, kadang kadang saya tulis sebab saya bosan and takda kerja, jd saya tulis sesuatu yang bagi saya berguna bila dikongsi dengan orang ramai. saya tak menulis untuk tikam sesiapa. jadi tolong la faham situasi.


cukup la tekanan yang aku alami sekarang, jangan la tambah lagi :( Ya Allah, aku tahu Kau berikan ujian ni untuk uji kekuatan aku. jadi tolonglah tabahkan hati aku dengan semua ni. aku rasa sangat lemah sekarang. mungkin tiba masa untuk aku jauhkan diri dari dunia yang aku ada sekarang. aku nak balik kelantan :(