Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






when i decided to become 'sister of the day' ~.~

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum! Alhamdulillah first class for the first semester went well. harap harap esok dapat pergi kelas. batuk ni da nak dekat 3 minggu tak sembuh sembuh. now, temperature naik balik and sakit kepala ~.~ ni semua gara gara nak jadi kakak mithali petang tadi. petang tadi hujan lebat gilaa. and macam biasa, aku yang kena ambik yin kat sekolah since kelas habis awal plus exam da habis.


kebetulan kinah nak ikut g amek yin, so..kena la tunggu mak nenek tu bersiap apa semua. lambat sikit la sampai. and bila da lambat, paham paham la, kereta penuh, lagi lagi tengah hujan kan.
sebab takut yin tak jumpa cari kereta and kesian, nanti dia kena lari sorang sorang dalam hujan, aku and kinah pn decide nak g tunggu kat astaka. maka, berlari lari la kami meredah hujan sampai kat dalam kawasan sekolah tu. malu je parents yang berpayung tu tengok. habis lencun, nasib baik baju masing masing tebal! aisehh >.<


then, budak budak semua da keluar, tapi kelibat si yin ni pn aku tak nampak. lepas da agak lama tunggu, aku pn terpaksa la menebalkan muka, tanya budak budak kat situ, kenal yin tak. semua cakap dia da keluar, cuak gak aku. lepas tu ternampak ayah plak. aikkkkk???! asal ayah datang plak ni? pastu aku redah hujan lagi pegi kat kereta ayah, cakap bia aku ambik.
imagine kteorang redah hujan camni, pfffft :P
ayah ye kan je, pastu tunjuk kat kereta aku. pfffffffffffttttt!! ada orang tengah payungkan yin, cikgu dia -___-'' aku plak yang segan sebab buat cikgu tu tunggu ngan yin kat kereta. da la tu, dia berpayung~~ aisehh, aku and kinah jugak yang lencun basah. pasni maybe fikir dua tiga kali sebelum redah hujan lagi. >.< haha, tak la. i'll redah hujan anytime for my family :')
sebelum pegi ambik yin. aisehh, muka macam orang tahan nagis. -__-''


p/s : sorry entry kali ni cerita kosong :)