Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






kem smart study+ilmu agama | away for 3 days.

(bismillahirrahmanirrahim)
assalamualaikum! preparation untuk pergi kem belum complete lagi. hee~ da la esok kena bertolak awal. registration pukul 8.30. so, kena bertolak awal since aku duduk pasir gudang. tak nak lewat datang, first impression je da macam tu. hihi. tak nak tak nak tak nak.


malam ni maybe keluar ngan adik adik cari barang barang tambahan sikit. lepas tu, aku ingat nak belanja dyeorang tutti frutti. yela, dyeorang pn macam aku jugak. ketinggalan zaman sikit. orang laen da lama da merasa, kteorang baru nak biasakan diri. hihi.
pacik panjang aku tu pn pergi kem jugak. hari ni sampai hari ahad. beliau pergi gunung angsi. agak risau sebenarnya, tapi dah beliau nak pergi, takkan nak larang kan. aku bagitau umi, umi pn macam risau gak. umi cakap, buat apa la pegi tempat pelik pelik. hehe. nak ketawa je dengar. takpela umi, beliau lelaki, pandai pandai la beliau jaga diri. kata nak terap survival skill kan? :) anak umi yang nk pegi kem ni tak risau ke? tak acii, pilih kasih :( haha, padahal kem aku ni kem smart study+agama, kem beliau yang jenis panjat panjat gunung, buat apa nak risau lebih lebih sal aku kan? hee~ k fineee.
p/s : won't be updating for a few days. nanti aku balik aku share apa yang aku dapat ehh? take care gengg :))