Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






piled up inside.

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum gengg! aku selalu pesan ngan diri aku lepas balik dari kem hari tu, kena stay positif setiap hari. huu~ tapi hari ni, aku kalah ngan diri sendiri.
bangun pagi still okay, tapi masuk je tengah hari tadi- ishh. stress level tetiba naik. masa drive pn sampai boleh TERnangis =.='' tak tahu la, maybe sebab minggu depan da nak test kot. walaupun baru test 1, tapi aku kena score btol btol. nak kumpul carry mark, ni last sem so kena buat sehabis baik! huhu. da la blom habes cover >.<


pastu, result sem lepas pn da nak keluar. paling lambat minggu depan, paling awal minggu ni. huhu. maksudnya, if we still didn't get the result by tomorrow, it'll be released next week. kalau minggu depan, sama minggu dengan kteorang punya test 1 la. wuu~ aku harap kalau result aku nanti tak capai target yang aku harapkan, focus aku untuk test 1 tak terganggu. T.T
kalau dapat coklat time stress stress camni mesti rasa heaven gilaa >.<
assignments and lab reports pn kena hantar next week. sekarang ni, kalau ikutkan, aku ada 1 lab report, and 2 assignment yang kena hantar. satu assignment english, kena tulis 500-700 words. satu lagi plak health education, pasal apa apa disease yang kteorang nak pilih. dua dua still in progress ~.~
pape pn, bertabahlah farah diyana!! chaiyok chaiyok! farah diyana boleh!! <---haha, macam orang tak btol pn ada lah si farah diyana ni~ hehe, kbaii -___-''