Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






ibu lumpuh ditinggalkan anak :'(

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum. sedih sangat tengok keadaan dunia sekarang. kalau ibu pn kita sanggup tolak ke tepi, layak ke kita sandang gelaran berperikemanusiaan? apatah lagi dalam keadaan ibu yang kurang upaya, lumpuh.
tak pasti apa yang jadi kat si anak sampai tak mengendahkan ibu, tp kalau dibuat dengan sengaja, ingatlah. syurga tu di bawah tapak kaki ibu. dan apabila setitik air mata ibu jatuh, 10 kebajikan kita sebagai seorang anak akan hilang.

ada orang, dari kecik lagi tak dapat rasa kasih sayang seorang ibu. tak tahu ke betapa dyeorang berharap nak rasa kasih sayang tu? kenapa orang yang da dapat kasih sayang tu tak bersyukur? senang senang je tinggal. jasa seorang ibu terlalu besar untuk dibalas sebegini rupa :'(

betul kan apa orang cakap? seorang ibu mampu jaga 10 orang anak. tapi 10 orang anak, belum tentu dapat menjaga seorang ibu. Ya Allah, jauhilah kami adik beradik dari diuji sebegini. hilang keberkatan dari seorang ibu :'(