Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






gigi bongsu saya T.T

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum. wuuu~ sakit kepala and demam. semua sebab gigi bongsu baru nak tumbuh. tahu tak gigi bongsu tu apa?? aku nak explain pon tak reti sebab setiap orang bagi definition yang berbeza.


sesetengah orang kata, bila gigi bongsu ni tumbuh, maksudnya da complete la fasa kita sebagai orang 'dewasa'. sesetengah orang plak cakap, sebagai pengganti gigi geraham yang dah tua la apa la. aku pon tak tahu mana satu betul. and based on apa yang aku baca kat wiki, gigi ni biasanya akan tumbuh sekitar usia kita 18-30 tahun. ada orang cakap lagi, lepas gigi bongsu ni tumbuh, kita da tak boleh membesar.
(maksudnya sampai sudah la aku kekal pendek camniii, wuuu~)  
untonglaa kan bagi sesapa yang nak tumbuh gigi bongsu ni tp tak sakit. aku ni sakit takda la teruk sangat lagi. just sakit kepala and demam je. sesetengah orang sampai gusi bengkak and macam macam lagi -___-'' takut plak rasa nak tunggu gigi ni tumbuh sepenuhnya.


nak info lebih, klik SINI