Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






skype

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum. minggu ni sangat la hectic dengan extra class and macam macam lagi. start esok, i have to be more serious, sebab final is nearing! hihi. agak tertekan sebab masa terasa sangat cepat berlalu. rasa macam tak sempat nak achieve pape pon lagi. haihh. -___-'' takpela. i'm gonna strive and survive :'D


then, last friday, dapat skype dengan my adik angkat, wawa and also my best friend, amirah nabila. best la cakap cakap. rindu, lama tak bersemuka dengan dua dua orang nih. dyeorang antara orang yang memainkan peranan penting jugak dalam membentuk diri aku :')


anyway, bella study dekat Australia. masa dia fly hari tu pon, aku tak sempat nak pegi hantar kat airport. nak jumpa pon memang tak la kan. sedih :'( dulu masa kat MRSM selalu tidur kat bilik bella. tumpang katil dia, study sama sama, jalan jalan pusing maktab, order roti canai and makan sesame lepas prep! kikiki. sweet kan kteorang :'D rinduuuu sangat!


lepas tu, semalam (sabtu) skype dengan eqie. huhuhu. lama sangat dah tak skype. and aku tuju lagu kat dia semalam, memang aku maksudkan la lirik lagu tu. yang buat aku terkejut, riak muka dia terus berubah bila dengar lagu tu. huhu, nampak mata dia berair. dia cakap, "kalau lah kita dekat" huhu. aku just senyum. sebab dah tak tahu nak buat apa. aku rasa bersalah. tapi keputusan yaang dah dibuat tu adalah tetap. mungkin dia anggap takda apa yang berubah dalam hubungan kteorang.
tapi berkorban perasaan sekarang untuk kebahagiaan kekal pada masa hadapan adalah lebih elok kan. insyaallah, aku nak hubungan tu sampai ke Jannah. sekarang ni, biarlah aku pendam apa yang aku rasa, tanpa pengetahuan dia. kalau tetiba esok ada rombongan datang ada lah kan :'D hehe.
semua orang da tanya. "farah, where's your ring??" "farah, asal kau tak pakai cincin?" "farah, wehhh, cincin kau ilang ea? dulu bukan maen ag rase tak complete kalau tak pakai" "kak farah, mane cincin?". huhu. ada je cincin tu. cuma tak pakai. sebab terlalu banyak kenangan. and aku da beli cincin baru, aku panggil, cincin syok sendiri. sebab diri sendiri yang beli. hihihi. :)
ohh, lupa. semalam masa kteorang skype, umi masuk. then dia jerit jerit nak cakap ngan umi. then, suruh aku tanya umi, umi sayang dia ke tak. cissss. tak malu betul budak sorang ni. =.='' huhu. umi pon melayan jugak dia ni -___-'' pssst! see, gamba kat bawah ni. this is the kind of joy he brings. insyaallah, it'll be more meaningful when this relationship is 'halal' :')
p/s : girlss, sory takde gambar. sebab sy tak bertudung masa tu, so tak boleh buat macam ni :'(