Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






tolong jangan buat onar.

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum. Ya Allah, siapa punya kerja la ni :'( tak faham, kenapa aku? kenapa suka permainkan perasaan aku? kenapa nak tengok orang anggap aku ni perosak hubungan orang?

kenapa sanggup buat link tipu? and in the end, bila aku cuba cari tahu kebenaran, akan ada lagi hati yang terluka. kenapa weh??
suka ke tengok aku tak tidur malam? suka ke tengok aku makan hati sampai berat badan turun gila gila macam dulu.
klik untuk imej lebih jelas
tolong la, jangan sesuka hati gunakan nama orang. setiap tindakan tu, akan ada akibatnya. jadi sebelum guna nama orang lain, walau atas dasar apa sekali pun, tolong fikir apa akibatnya. :'/

aku takkan maafkan orang yang buat ni. huhu, tolong la jangan sampai aku doa yang bukan bukan. sesungguhnya doa orang yang teraniaya itu makbul. huu~ tolong la Ya Allah, redakan hati ini.