Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






9 May :)

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum! syukur Alhamdulillah hari ni masih diberi peluang bernafas, masih mampu melihat orang yang tersayang senyum. especially hari ni hari jadi sahabat aku, yang kteorang panggil Pka! hehe. the best part is, she shared the same birth date with her mum!! hehe, tak selalu jumpa kan?? hari jadi anak sama ngan mak?
kikiki. i love pka and ibu so much! pka, semoga persahabatan kita sampai ke syurga sayang :D da 7 tahun kita bersahabat, saat saat terbaik adalah disamping korang<3 walaupon sekarang kita semua duduk jauh, aku taw korang akan selalu ada untuk aku. and you know i'll do the same ;)
hehehe, k pka. aku tipu, aku curik dua gamba kau, bukan satu. hahaha. HAPPY BIRTHDAY!! semoga rahmat Allah sentiasa dengan kau and family :D