Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






mencari sisa kekuatan

(bismillahirrahmanirrahim)

hihi. assalamualaikum korang! lama dah tak update. tapi ada jugak yang sudi nak jenguk jenguk blog berhabuk macam ni. hee. maaf. bukan tak nak update. sedang cuba menyibukkan diri, sedang cuba membina kekuatan diri, kutip balik sisa sisa kekuatan yang ada :)

Alhamdulillah, kehidupan lebih tenang lepas semakin dekat dengan DIA, pencipta kita :'D hehe. single pn takpe. dah tak serabut kepala fikir pasal benda benda yang tak perlu. dah tak terguris hati untuk benda benda remeh. ukhwah dengan orang sekeliling pn terjaga. hihi. pasni nak kawin je terus! haha. berangan lebih~

focus utama cik farah diyana ni sekarang adalah untuk membahagiakan keluarga, membaiki pegangan agama, mempersiapkan diri untuk berperang andai ditakdirkan aku harus berhadapan dengan fitnah dajjal :) semoga aku dapat memperbaiki iman aku pada hari esok, lebih baik daripada hari ni dan semalam. hihi.

ohh! lupa! lagi satu focus aku, nak jadi seorang doktor yang memperjuangkan agama and dapat membangunkan ummah! hehe, aminn. doakan aku eh? assalamualaikum! :D







hehe, kat atas ni crafts yang aku buat ^^, dah terjual dah semua. tapi kalau nak tempah lagi, boleh jee! hehe. (salah satu cara menyibukkan diri)