Life Journey of a Girl
Miss Owner

Point Your Cursor at The Picture Please :)



Posts Farah's Darling(s)

Stuff(s)

Welcome! Everything I wrote here is an expression of what my heart feels. Do forgive me if I ever offended anyone in any kind of way. Good day! :)


Footprints here!






cuti, badminton dan bila si kucing start buang anak -.-

(bismillahirrahmanirrahim)


assalamualaikum readersss! ahakzz, macam ramai sangat je kan reader. zZzz~~ =.= okay. hari ni negeri johor cuty! haha, kenapa? bukan sebab bola semalam larh~ cuty umum ni sempena Hari Keputeraan Sultan Johor. hehe. aku berjaya menjeleskan ipah tadi. beliau ade kelas. kikiki. sory sayang. ^^,


disebabkan hari ni cuty jugak lah, badan aku sakit sakit =.= kenapa? budak budak ni ajak aku maen badminton! wehee~ badminton memang sukan fevret aku okay. so, kalau ada orang ajak memang takkan tolak punya lahh. tp jangan pelik la nape badan aku sakit sakit. da lama kot tak bersukan. kelas pagi habis petang, kelas pagi habis petang. weekend plak aku habiskan buat qada tidur =___='' wakaka. bukan bermakna tidur sepanjang hari yee. den tidur lebih sikit banyak waktu pagi je. petang den duduk dapur, buat kek, masak masak. 


hee~ anyway, tadi ada 3 ekor anak kucing baru dekat rumah aku. lg sekali kan? huhu. agaknya rumah kteorang ni memang ada magnet kucing kot. i mean, untuk tarik anak kucing la. asal jumpa anak kucing je, mesti kat rumah kteorang, asal rumah kteorang je mesti jumpa anak kucing >.< hee~ naseb baek comel! 2 ekor warna hitam, 1 lagi tompok hitam putih. yang aku pelik, mana mak dyeorang? jarang mak kucing abaikan anak. kucing pn da nak start maen buang anak ke? -.-''


aku ada cakap jugak kat umi tadi. then umi geleng kepala je. trauma mungkin. trauma kenapa? haa. nak taw yang tu rujuk entry ni, [tersentap] tapi seriously. pelik. kenapa rumah kteorang asyik jumpa anak kucing je. ehh, silap. anak kucing asyik jumpa rumah kteorang la sepatutnya kan? >.< huhu. then, kucing tu akan cuba sedaya upaya untuk masuk dalam rumah. tunggu depan pintu grill sampai ada orang bukak then lari masuk! nasib baik setakat ni percubaan dyeorang tak pernah berjaya. muehehehe XD


ehh, apesal la entry aku jauh menyimpang ni? aku sebenarnya nak cerita pasal aku main badminton and bersuka ria
 ngan dyeorang tadi =.='' tetiba masuk topik anak kucing plak. aisehh, takpela. nak delete sayang plak. wakaka. conclusion? hari ni aku cuty, bukan sebab bola tp sebab Hari Keputeraan Sultan Johor, then aku g maen badminton and kebetulan ada 3 ekor anak kucing baru kat rumah. sekian, terima kasih kerana meluangkan masa, melayan entry merapu ni! hekhekhek ;)


p/s : semua gambar ni masa kat rumah sebelah. kiki. insyaallah tak lama lagi bertukar milik. amin. :)